Politica privind confidențialitatea și datele personale
Noi, Trasylvania Hostel SRL suntem situati pe strada Iuliu Maniu 26, Cluj-Napoca, Cluj, România solicităm și colectăm informații personale despre oaspeții noștri. Aceste informații sunt necesare pentru a încheia în mod corespunzător contractul de cazare cu dvs., pentru a ne permite să respectăm obligațiile legale și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă ca oaspete. De asemenea, urmărim identitatea persoanelor din pensiune în interesul siguranței și securității oaspeților și personalului nostru conform legii. Noi nu vă vom trimite spam și nici nu vă vom împărtăși datele dvs. personale cu terțe părți în scopul de marketing.
Ce colectăm și de ce?
Legea 766/2001 prevede că fiecare oaspete trebuie să completeze un formular de cazare la sosirea in hostel, folosind o formă de identificare valabilă. Această lege solicită, de asemenea, receptionerilor hostelului să verifice toate informațiile prin examinarea personală a acelui formular in comparatie cu actul de identificare. Deasemenea numele fiecărui oaspete trebuie să fie introdus în lista de rezervări a hostelului.
Formularul decretat in lege, pe care noi il cumparam de a monitorul oficial, cere ca fiecare oaspete să furnizeze următoarele informații și să fie stocat de către unitatea de cazare pentru o perioadă de cinci ani de la efectuarea plății. Aceasta este proprietatea Guvernului României și va fi furnizată poliției la cererea acestora:
- Numele și prenumele
- Data de nastere
- Locul nasterii
- Naționalitate
- Adresa curenta
- Scopul călătoriei
- Ziua sosirii
- Data plecarii
- Forma de identificare utilizată
- Seria cartelei de identificare
- Numărul cardului de identificare
Alte informații pot fi trimise de dvs. la hostel în timpul procesului de rezervare, în funcție de canalul sau metoda pe care le utilizați pentru a face rezervarea. Aceste informații sunt necesare pentru încheierea contractului de cazare cu dvs.
Numele și datele dvs. de contact – Avem nevoie de această informație pentru a încheia contractul de cazare cu dvs., pentru a confirma rezervarea, sa comunicam cu dvs. despre rezervarea dvs. și sa putem sa luam legatura cu dvs. în caz de urgență.
Informații despre plată – Avem nevoie de aceste informații pentru a efectua factura si garanta rezervarea.
Data nașterii – Utilizăm aceste informații în scopuri de securitate, pentru a ne asigura că toți oaspeții care locuiesc în spațiile comune de dormit au vârsta de 18 ani și că toți minorii aflați în apartamente private sunt însoțiți de un tutore legal.
Gen – Folosim aceste informații în scopuri statistice, astfel încât să putem înțelege afacerea noastră și să oferim cele mai bune servicii tuturor oaspeților noștri. În timp ce toate camerele noastre sunt mixte ca si gen, unii dintre oaspeții noștri solicită cazare de tip single-sex și, atunci când este posibil, putem încerca să onorăm această cerere.
Naționalitate – Avem nevoie de aceste informații pentru a transmite statistici guvernului român conform legii.
Fotografii – Ocazional, vom organiza evenimente în hostel sau în oraș și este posibil să se facă fotografii pentru a documenta activitatea. Dacă ne-ați dat acordul dvs. explicit scris, aceste fotografii pot fi distribuite pe canalele noastre media de socializare. (Nu vi se cere să ne dați acordul pentru a sta in hostel dacă nu doriți ca fotografia dvs. să fie distribuită)
Cum sunt stocate și partajate datele dvs.?
Formularele de cazare cerute de lege pe care fiecare oaspete le va completa la sosire sunt stocate într-o zonă de depozitare inchisa, accesibilă numai membrilor autorizați ai personalului. Acestea sunt proprietatea guvernului român și vor fi împărtășite cu poliția la cererea lor. Acestea vor fi stocate pentru o perioadă de cinci ani, conform legii, și apoi distruse prin maruntire.Pentru a procesa rezervarea și a încheia contractul de cazare cu dvs., unele dintre datele dvs. personale vor fi introduse într-un sistem de administrare a unitatii noastre de cazare. Acecest program este cumparat si administrat de FrontDesk Master Ltd, o companie terță parte care este compatibilă cu GDPR. Adresa acesteia este 45 Greystoke Road, CB1 8DT Cambridge , Regatul Unit. Aceste informații pot include numele dvs., informațiile de contact și datele de ședere. Poate include și informații privind genul și naționalitatea.
Cum se utilizează datele pentru marketing?
Nu vom folosi datele dvs. personale în scopuri de marketing. Nici noua nu ne place spamul.Datele dvs. personale nu vor fi vândute sau distribuite altor terțe părți în scopuri de marketing.
Ce drepturi aveți asupra datelor dvs.?
Aveți multe drepturi referitoare la informațiile dvs. personale:
• Dreptul de a fi informat despre modul în care sunt utilizate informațiile dvs. personale (cum ar fi acest anunț)
• Dreptul de acces la informațiile personale pe care le deținem despre dvs. (Pentru aceasta, trebuie să furnizați dovezi corespunzătoare a identitatii dvs.)
• Dreptul de a corecta sau actualiza informațiile personale pe care le-am colectat
• Dreptul de a elimina sau de a șterge informațiile dvs. personale pe care le-am colectat, cu excepția cazului în care suntem obligati prin lege sa păstram informațiile sau sunt încă necesare pentru încheierea contractului de cazare cu dvs.
• Dreptul de a restricționa prelucrarea datelor dvs. personale, pentru a vă asigura că nu este utilizat în scopuri nedorite
• Dreptul de a transfera informațiile dvs. personale unei alte părți
• Dreptul de a va opune prelucrării datelor dvs. De exemplu, aveți dreptul să ne instruiți în orice moment să nu procesam informațiile dvs. personale în scopuri de marketing (lucru pe care oricum nu il vom face)
• Drepturi suplimentare în legătură cu procesul decizional și crearea de profile automată. Hostelul nu utilizează decizii automate si nici nu creaza profile automat, astfel încât acest lucru nu este relevant, dar drepturile dvs. rămân intacte.
Cum sa ne contactati?
Dacă doriți să vă exercitați drepturile, să faceți o plângere sau aveți doar câteva întrebări, vă rugăm să ne contactați prin e-mail: TransylvaniaHostel@yahoo.com